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A India en tránsito

Na India existen compañías de autobuses estatais e privadas de diferentes categorías: ordinaria, de luxo, con aire acondicionado, coche cama, etc. As privadas, máis caras, pero tamén máis confortables, adoitan facer os percorridos en menos tempo. Os autobuses estatais chaman moito máis a atención: son bastante incómodos e ruidosos, normalmente "deleitan" o viaxeiro con música hindi a todo volume e sempre van sobresaturados de xente.
En la India existen compañías de autobuses estatales y privadas de diferentes categorías: ordinaria, de lujo, con aire acondicionado, coche cama, etc. Las privadas, más caras, pero también más confortables, suelen hacer los recorridos en menos tiempo. Los autobuses estatales llaman mucho más la atención: son bastante incómodos y ruidosos, normalmente "deleitan" al viajero con música hindi a todo volumen y siempre van sobre saturados de gente. 


Outro tanto acontece cando viaxamos en ferrocarril. O centro da lendaria rede de ferrocarril da India é Nova Deli, dende onde saen expresos cara a todas as partes do país. 
Otro tanto sucede cuando viajamos en ferrocarril. El centro de la la legendaria red de ferrocarril de la India es Nueva Deli, desde donde salen expresos hacia todas partes del país.

Cando me mergullei por primeira vez na estación de Nova Deli, botei unha ollada entre curiosa e tímida e deseguida me decatei da gran diferenza entre esa ateigada e caótica estación e as que adoitamos ver no mundo occidental. As súas buliciosas e sucias plataformas son unha continuación da vida na rúa, na que nada se para. Grandes masas de xente que van e veñen portando todo tipo de mercadorías, vendedores de lambetadas ou de chai (té), limpabotas, limpadores de oídos, esmoleiros de todas as idades, nenos sucios e farrapeiros, persoas con todo tipo de deformidades, xente durmindo, etc., conforman curiosas escenas que o obxectivo pode captar.Os trens parten e chegan de xeito incesante, rebordando xente por ventás e portas, que cunha atenta mirada observan o curso da vida, que é a súa propia vida.
En calquera caso, considero que realizar algún percorrido en autobús e en tren, é unha experiencia inesquecible para calquera viaxeiro que desexe coñecer a idiosincrasia do país, por moi incómoda que esta sexa.
Cuando me sumergí por primera vez en la estación de Nueva Delhi, eché una mirada entre curiosa y tímida y en seguida me percaté de la gran diferencia entre esa rebosante y caótica estación y las que acostumbramos a ver en el mundo occidental. Sus bulliciosas y sucias plataformas son una continuación de la vida en la calle, en la que nada se para. Grandes masas de gente que van y vienen portando todo tipo de mercancías, vendedores de golosinas o de chai (te), limpiabotas, limpiadores de oídos,  gente pidiendo limosna de todas las edades, niños sucios y andrajosos, personas con todo tipo de deformidades, gente durmiendo, etc., conforman curiosas escenas que el objetivo puede captar. Los trenes parten y llegan de forma incesante, desbordando gente por ventanas y puertas, que con una atenta mirada observan el curso de la vida, que és su propia vida. En cualquier caso, considero que realizar algún recorrido en autobús y en tren, es una experiencia inolvidable para cualquier viajero que desee conocer la idiosincrasia del país, por muy incómoda que esta sea.


6 comentarios:

  1. Impresionante el hacinamiento y las miradas de los pacientes viajeros. Los barrotes de las ventanas dan miedo...

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  2. Viajamos con la sangre,un pulso cargado de ancestrales metales.

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  3. Me gustan las fotos,pero me producen sensación de claustrofobia.

    Saludos,la soriana

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  4. Gracias por compartirme tu obra!

    Simplemente estoy anonadada con tanta belleza, sensibilidad y visión.

    Con sinceridad, ¡tu obra es excelente! :)

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  5. Carlos, Me ha encantado conocer tu blog...y estas imágenes de los trenes de India...geniales...me traen recuerdos de variopintas y surrealistas aventuras recorriendo India

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  6. Nesta colecção/tema acho muito interessante os eu trabalho de continuidade.
    Curiosamente, tenho algumas imagens semelhantes em situações parecidas.
    Mas como digo, o facto de ter uma linha condutora temática é muito bom. Dá coerência oa trabalho:)

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