ÚLTIMAS ENTRADAS : "GRAND POPÓ II: A CERIMONIA DA PRAIA" "LAGO INLE" "PAÍS TANEKA" "BOSQUE SAGRADO DE KPASSÉ"
gadgets para blogger
A man é o xesto, a linguaxe, o debuxo, a escritura, a artesanía, a música, a expresión, o tacto, a protección e o combate; serve para pedir e para dar, para acariñar pero tamén para golpear, para curar... aínda que tamén para matar.

Despois da cara creo que é a parte do corpo que máis pode transmitir nunha fotografía, e as súas engurras, citatrices, manchas, veas ou a disposición dos seus ósos, conseguen que poidamos imaxinarnos as historias ou a vida que hai tras ela.
 
La mano es el gesto, el lenguaje el dibujo, la escritura, la artesanía, la música, la expresión, el tacto, la protección y el combate; sirve para pedir y para dar, para acariciar pero también para golpear, para curar… aunque también para matar.
 
Después de la cara creo que es la parte del cuerpo, que más puede transmitir en una fotografía, y sus arrugas, citatrices, manchas, venas o la disposición de sus huesos, consiguen que podamos imaginarnos las historias o la vida que hay tras ella.

   Mans de muller bishnoi (India)


Vendendo brazaletes (Vietnam)


Repousando (Etiopía)


Man e brazalete (Tombuctú)


Man e picante (Vietnam)


Mans con punteiro (Vietnam)


Man chea de vida (Vietnam)


Mans cociñando (Vietnam)


Mans picando (Vietnam)


Mans que cosen (Vietnam)


Mans que piden (Monxe de Luang Prabang)

6 comentarios:

  1. As mans adoitan ter tanta ou máis expresión que as facianas.
    Se houbese de escoller algunha -man, que as fotos son todas moi boas- decantaríame pola cuarta. Imaxínoa de home, pero ben puidera ser de muller. Flota no aire xurdindo da nada, tentándome ao pecado; como unha serpe; case vexo o seu enfeitizante movemento.
    Moitas mostran que, a pesar da vida de traballo que levan enriba, aínda manteñen a elegancia e a sensibilidade. Pode ser a sucidade limpa?
    Moi boas fotos; só unha eiva: esperaba que aparecese Supermán.

    ResponderEliminar
  2. Es una pasada ver cómo las manos varían según país, raza, sexo y oficio. La primera foto es la que más me ha impactado. Pero hay varias llamativas. Especialmente aquellas en las que las uñas están tan castigadas por trabajo e intemperie. Originalísimo enfoque. Siempre aprendo mucho contigo y tu clasificación temática de tus fotografías. Eso me hace fijarme mucho cuando yo llevo la cámara. Gracias! Y felicidades!!

    ResponderEliminar
  3. me he quedado silenciosa!

    encantador o teu blog! Parabéns!

    manos fabulosas. me encanta.

    gracias por este camino!

    ResponderEliminar
  4. Me gusta el detalle de las manos, tu trabajo me hace acordar a Mapplethorpe. Me encanta.

    ResponderEliminar
  5. Excelentes planos detalles...
    Muestran las vidas...

    ResponderEliminar
  6. Buena idea el registro de manos diversas...

    ResponderEliminar

COMENTARIOS