ÚLTIMAS ENTRADAS : "ACEREDO: FASCINANTE TRISTEZA" "A REPÚBLICA DE GALIZA" "DÍA DA FOTOGRAFÍA" "KONYAKS" "FIN DE ANO". "RUTA 61: I-NASHVILLE"
gadgets para blogger

BAHAR DAR


Bahar Dar

Está situada ao sur do lago Tana, o lago máis grande de Etiopía (85 km de longo e 65 de ancho) e é famosa pola súa importancia como destino turístico, así como polas súas celebracións anuais de grandes festas relixiosas.
 
Está situada al sur del lago Tana, el lago más grande de Etiopía (85 km de largo y 65 de ancho) y es famosa por su importancia como destino turístico, así como por sus celebraciones anuales de grandes fiestas religiosas
Ademais, é unha das cidades historicamente máis importantes do país, xa que nela os emperadores etíopes estableceron a súa corte durante os séculos XV e o XIX. O significado do seu nome na lingua Amariña, lingua oficial da rexión Amara, da que é capital, é "á beira do mar".
 
Además, es una de las ciudades históricamente más importantes del país, ya que en ella los emperadores etíopes establecieron su corte durante los siglos XV y XIX. El significado de su nombre en la lengua Amariña, lengua oficial de la región Amara, de la que es capital, es "a la orilla del mar".
No lago Tana hai máis de 37 illas que contan con máis de 20 templos e mosteiros cristiáns, moitos deles de mediados do século XIII e principios do XIV. Gran parte destes mosteiros hoxe están habitados por monxes e albergan impresionantes pinturas e manuscritos do século XV que son auténticos tesouros.
 
En el lago Tana hay más de 37 islas que cuentan con más de 20 templos y conventos cristianos, muchos de ellos de mediados del siglo XIII y principios del XIV. Gran parte de estos monasterios hoy están habitados por monjes y albergan impresionantes pinturas y manuscritos del siglo XV que son auténticos tesoros.
Nestas pinturas pódense observar os momentos destacados da vida dos reis e dos santos locais, cos que se lograba relatar todo o que o pobo era incapaz de ler nos numerosos pergamiños escritos en géez, lingua que desapareceu no século XIV e que na actualidade só se usa na liturxia.
 
En estas pinturas se pueden observar los momentos destacados de la vida de los reyes y de los santos locales, con los que se lograba relatar todo lo que el pueblo era incapaz de leer en los numerosos pergaminos escritos en Géez, lengua que desapareció en el siglo XIV y que en la actualidad sólo se usa en la liturgia.
Son moitas as ocasións que se presenta de facer bonitos retratos nestes mosteiros
 
Son muchas las ocasiones que se presentan de hacer bonitos retratos en estos monasterios.


4 comentarios:

COMENTARIOS