ÚLTIMAS ENTRADAS : "GRAND POPÓ II: A CERIMONIA DA PRAIA" "LAGO INLE" "PAÍS TANEKA" "BOSQUE SAGRADO DE KPASSÉ"
gadgets para blogger

ARCHES N.P.

Este parque natural duns 300 quilómetros cadrados atópase no sueste do estado de Utah (U.S.A) e está aberto todo o ano as 24 horas do día.


Este parque natural de unos 300 kilómetros cuadrados se encuentra en el sureste del estado de Utah (U.S.A) y está abierto todo el año las 24 horas del día.

Está situado sobre un xacemento de sal que o mar depositou fai millóns de anos. O movemento subterráneo do sal, a auga, o vento e o xeo serían os encargados da creación de arcos, rochas en equilibrio, torres, pináculos e outras formacións que forman un espectáculo da natureza.


Está situado sobre un yacimiento de sal que el mar depositó hace millones de años. El movimiento subterráneo de la sal, el agua, el viento y el hielo serían los encargados de la creación de arcos, rocas en equilibrio, torres, pináculos y otras formaciones que forman un espectáculo de la naturaleza.



Un dos arcos destacados é o “Landscape Arch” que, cos seus 93 metros dunha base a outra, está considerado o máis longo do mundo. Parece incrible que sobrevivise tantos anos exposto ás inclemencias do tempo.


Uno de los arcos destacados es el “Landscape Arch” que, con sus 93 metros de una base la otra, está considerado el más largo del mundo. Parece increíble que sobreviviera tantos años expuesto a las inclemencias del tiempo.

Landscape Arch

O Arco dobre( “Double Arch”), en realidade configurado por dous grandes arcos unidos por un extremo, é coñecido porque nel rodáronse as primeiras escenas da película Indiana Jones e a última cruzada.


El Arco doble (Double Arch), en realidad configurado por dos grandes arcos unidos por un extremo, es conocido porque en él se rodaron las primeras escenas de la película Indiana Jones y la última cruzada.

 Double Arch
Formados en pedra arenisca de cor vermella, os aproximadamente 2000 arcos existentes contrastan co matiz verde co que nos agasalla a presenza de piñeiros no parque.



Formados en piedra arenisca de color rojo, los aproximadamente 2000 arcos existentes contrastan con el matiz verde con el que nos agasaja la presencia de pinos en el parque.


O censo dos arcos é cambiante, xa que algúns deles destrúense mentres a natureza sorpréndenos coa creación doutros novos. A través dos distintos sendeiros existentes pódese acceder ata as súas bases para admirar estas marabillas, suxeitas á forza da erosión e, non debemos esquecer, ao impacto humano.

El censo de los arcos es cambiante, ya que algunos de ellos se destruyen mientras la naturaleza nos sorprenden con la creación de otros nuevos. A través de los distintos senderos existentes se puede acceder hasta sus bases para admirar estas maravillas, sujetas a la fuerza de la erosión y, no debemos olvidar, al impacto humano.

O parque carece de escaleiras, pasamáns, papeleiras, así como de postos de venda ambulante e os sendeiros están marcados por pequenos fitos de pedra e algún discreto letreiro de madeira indicando unha paisaxe interesante, a localización dun arco, ou algún elemento interesante no percorrido.



El parque carece de escaleras, pasamanos, papeleras, así como de puestos de venta ambulante y los senderos están marcados por pequeños hitos de piedra y algún discreto letrero de madera indicando un paisaje interesante, la ubicación de un arco, o algún elemento interesante en el recorrido.


Outro dos máis famosos é o Arco delicado (Delicate Arch), cunha altura de 16 metros e que ten unha estrutura que chama moito a atención xa que está illado completamente, sen ningunha parede ao seu carón.


Otro de los más famosos es el Arco delicado (Delicate Arch), con una altura de 16 metros y que tiene una estructura que llama mucho la atención ya que está aislado completamente, sin ninguna pared a su lado.

Delicate Arch

Pero se hai unha formación que verdadeiramente me impresionou é a “Balanced  Rock”, unha gran rocha en equilibrio sobre unha alta peaña, que semella custodiada por outras dúas formacións;unha auténtica escultura natural  en equilibrio, que parece que vai derrubarse en calquera momento e que a medida que o sol se pon adquire un aspecto aínda máis dramático.


Pero se hay una formación que verdaderamente me impresionó es la “Balanced Rock”, una gran roca en equilibrio sobre una alta peana, que parece custodiada por otras dos formaciones; una auténtica escultura natural en equilibrio, que parece que se va a derrumbar en cualquier momento y que a medida que el sol se ponen adquiere un aspecto aún más dramático.

Balanced Rock


15 comentarios:

  1. Carlos...qué decir de estas magníficas fotografias? qué beleza!! que fuerza de la naturaleza, y que atenta mirada detrás de la cámara! sólo tu capacidad de observación y la sensibilidad artística.
    Me enamoré de tanta beleza; Qué arcos, qué hermosura de piedra y sal...
    Beso

    ResponderEliminar
  2. Excellent series my friend. ! Excellent !

    ResponderEliminar
  3. De punta a punta, EEUU realmente lo deja a una impresionada. Hay de todo y a lo grande. Por eso la fotografía resulta tan agradecida.
    Buenas todas: la primera pero tendrás que explicármela. Al menos las dos últimas son nocturnas, no?

    ResponderEliminar
  4. Me encantan, Carlos.
    La nitidez que me consta que persigues, conseguida ampliamente..
    Enhorabuena, una vez más.

    ResponderEliminar
  5. ¡Estupendo! Además, me encanta este serie personalmente por recordarme con nostalgia Indiana Jones.

    ResponderEliminar
  6. Carlos, mais um espetáculo da natureza que suas lentes souberam captar com singularidade. Só você sabe como nos levar até este local apenas com os olhos. Maravilhoso... Um trabalho de mestre!

    ResponderEliminar
  7. A dureza da paisagem em toda a sua beleza e arte.
    Parabens

    ResponderEliminar
  8. Impresionantes imaxes da creatividade da natureza, superando en imaxinación o home; que moitas veces ha de inspirarse nela para avanzar na arte e na ciencia.

    A primeira foto é a mellor, pois é claramente unha mostra da cerámica anasazi; particularmente, do enterramento dun chamán birollo de trinta e cinco anos.

    Saúde.

    ResponderEliminar
  9. Sempre impressionantes as suas imagens!
    A beleza na Natureza!
    Abraços

    ResponderEliminar
  10. Es usted EXCELENTE artista!... estoy fascinada con su trabajo, voy a ponerlo de ejemplo a mis alumnos para que juntos contemplemos estas maravillosas imágenes, ¡claro!, si me lo permite. Saludos.

    ResponderEliminar

COMENTARIOS